Betegjogi képviselő elérhetősége

Betegjogi képviselő

2023. február 23.

Intézményünk betegjogi képviselője: Ombódi Zsuzsa

Elérhetőségei

TELEFONSZÁMA: 06/20-4899-560, melyen elérhető hétfőtől-csütörtökig 08:00 – 16:30 óra között, pénteken 08:00 – 14:00 óra között.

E-MAIL CÍME: zsuzsa.ombodi@ijsz.bm.gov.hu

FOGADÓÓRA HELYE, IDEJE: telefonos egyeztetést követően.

A fenti elérhetőségek sikertelensége esetén az IJSZ zöldszáma hívható: 06/80/620-055

A JOGVÉDELMI KÉPVISELŐ AZ INTEGRÁLT JOGVÉDELMI SZOLGÁLAT (IJSZ) MUNKATÁRSA, AZ EGÉSZSÉGÜGYI ELLÁTÓ INTÉZMÉNYTŐL FÜGGETLEN SZEMÉLY

A betegjogi képviselő segít a bejelentőnek panasza megfogalmazásában, kezdeményezheti annak kivizsgálását. A beteg írásbeli meghatalmazása alapján – a beteg gyógykezelésével összefüggő ügyekben – panaszt tehet az arra hatáskörrel és illetékességgel rendelkező hatóságnál, és az eljárás során képviseli a beteget.

 


Panaszbejelentés

Az egészségügyi ellátás során a szolgáltatást igénybe vevők és hozzátartozóik jogosultak a nyújtott ellátással kapcsolatban panasszal élni, bejelentést tenni.

A panaszbejelentés módja

Az írásban előadott panaszt – személyesen vagy postai úton – a SZSZBMK főigazgatója részére kell benyújtani.

A beteg / hozzátartozó szóbeli panasszal fordulhat:

– a kórház főigazgatójához;

– a kórház orvosigazgatójához;

– a kórház ápolási igazgatójához,

– a kórház gazdasági igazgatójához;

– az ellátó szervezeti egység vezetőjéhez (osztályvezető főorvos, osztályvezető ápoló);

– a kórház betegjogi képviselőjéhez

Az elérhetőségekkel kapcsolatos naprakész információkat a kórház honlapja tartalmazza (www.szszbmk.hu).

A panaszok kivizsgálása

A panasz kivizsgálására és megválaszolására – kivéve azonnali intézkedés szükségessége esetén – 30 munkanap áll rendelkezésre. Ha az elbírálást megalapozó vizsgálat előreláthatólag 30 munkanapnál hosszabb ideig tart, erről a panaszost az elintézés várható időpontjának és az indoklás egyidejű közlésével tájékoztatjuk.

A beteg vagy hozzátartozója külön jogszabályban meghatározottak szerint – a panasz kivizsgálása érdekében – panaszával más szervhez, illetve közvetlenül az intézmény fenntartójához is fordulhat.





Megszakítás